خودروهای مرسدس بنز به عنوان بهترین خودروهای تولیدی کلاس سدان جهان شناخته می‌شوند و با آپشن‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند. در این خودروها از گیربکس اتوماتیک استفاده می‌شود؛ بنابراین باید نسبت به سرویس‌های دوره‌ای گیربکس دقت زیادی داشته باشید. در صورتی که با علائم خرابی گیربکس اتوماتیک خودروهای بنز مواجه شوید باید سریعاً به بهترین تعمیرکار بنز مراجعه کنید. اگر می‌خواهید یک مجموعه مناسب را برای تعمیر این خودرو بشناسید تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

مشخصات بنزs500

خودروی بنزs500 دارای مشخصات فنی گوناگونی است. از مشخصات این خودرو می‌توان به محور دیفرانسیل عقب و پیشرانه ۸ سیلندر اشاره کرد. حجم موتور این خودرو ۴.۷ لیتر بوده و دارای قدرت ۴۵۵ اسب بخار است. این خودرو با گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر تولید می‌شود و شتاب ۴.۸ ثانیه دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است و مصرف ترکیبی آن در ۱۰۰ کیلومتر ۹.۱ لیتر است.

 این خودرو دارای آپشن‌های رفاهی بسیار زیادی است. اگر می‌خواهید خودرویی را خریداری کنید که با مشخصات فنی بسیار مطلوب در اختیار شما قرار گیرد این خودروی بنز گزینه مناسبی محسوب می‌شود. گیربکس اتوماتیک این خودرو هم به عنوان یکی از مهمترین آپشن‌های آن در نظر گرفته می‌شود.

اگر گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار مشکل شده است یا نیاز به تعمیر دارد، با تیم حرفه ای مجموعه ما در تماس باشید.

تماس با متخخصین گیربکس سان:

گیربکس سان، همیشه در کنار شما تا مطمئن سفر کنید…

مشخصات جعبه دنده بنزS500

این خودرو دارای جعبه دنده اتوماتیک است. در این خودرو از یک جعبه دنده هفت دنده جی‌ترونیک پلاس استفاده می‌شود. دنده‌های این جعبه هفت دنده در جلو است. اهرم تعویض دنده در این خودرو دنده فرمانی است و سیستم حرکتی و انتقال قدرت آن شامل چهار چرخ محرک می‌شود. گیربکس‌های اتوماتیک‌ کار را برای رانندگان بسیار آسان می‌کنند. از آنجایی که گیربکس‌های اتوماتیک دارای انواع مختلفی هستند اگر بخواهیم آنها را تعمیر کنیم باید به نوع گیربکس توجه زیادی داشته باشیم. سیستم گیربکس از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که در صورت نیاز باید تعمیر گیربکس اتوماتیک یا تعویض آن را انجام دهیم.

نشانه‌های خرابی گیربکس بنزS500

گاهی اوقات شما با عواملی مواجه می‌شوید که از طریق آن به راحتی می‌توانید از آسیب در گیربکس خود مطلع شوید. یکی از مهمترین نشانه‌ها برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی بنز اس ۵۰۰ کاهش شتاب خودرو است. اگر در خودرو بوی سوختن حس می‌کنید باید حتماً به تعمیرگاه مراجعه کنید تا خودرو شما را مورد بررسی قرار دهد. اگر گیربکس اتوماتیک دچار آسیب شود رنگ روغن تیره‌تر می‌شود و شما می‌توانید این را به راحتی متوجه شوید.

 ایجاد صداهای عجیب مانند زوزه یا جیغ کشیدن از ماشین هم نشانگر آسیب در گیربکس اتوماتیک خودرو است. زمانی که گیربکس خودرو آسیب ببیند چراغ هشدار دهنده آن روشن می‌شود؛ بنابراین به این چراغ‌ها نیز توجه زیادی داشته باشید. از علائم خرابی گیربکس می‌توان به لرزش خود را هنگام حرکت اشاره کرد.

مرسدس بنز کوپه S500

(دریافت اطلاعات بیشتر درباره تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز )

چه زمانی نیاز به تعمیر گیربکس مرسدس بنز S500 داریم؟

اگر در هنگام تعویض دنده با مشکل مواجه می‌شوید باید برای تشخیص و عیب گیربکس تعمیرگاه مراجعه کنید. نشتی روغن گیربکس هم باید سریعا مورد بررسی قرار گیرد؛ زیرا باعث آسیب شدید به گیربکس می‌شود. اگر روغن از گیربکس نشتی داشته باشد باعث آسیب به قطعات مختلف گیربکس و عدم کیفیت رانندگی می‌شود. در صورتی که شما بخواهید رانندگی با هیچ مشکلی برایتان انجام شود باید به قسمت‌های مختلف خودرو مخصوصاً گیربکس اتوماتیک آن توجه داشته باشید.

 از آنجایی که گیربکس‌های اتوماتیک حساسیت بسیار زیادی دارند باید نسبت به سرویس‌هایدوره‌ای و تعمیر آنها توجه کنید. این سرویس‌ها با توجه به خودروی شما توسط تعمیرکاران ماهر در کشور مشخص می‌شود که شما می‌توانید در زمان مشخص برای تعمیر خودرو خود اقدام کنید. تعویض روغن گیربکس اتوماتیک اهمیت بسیار زیادی برای جلوگیری از آسیب این قطعه در خودرو دارد. اگر شما از یک روغن با کیفیت برای آن استفاده کنید، می‌توانید از آسیب رسیدن به قطعات مختلف گیربکس جلوگیری کرده و طول عمر آن را افزایش دهید.

mercs500

(دریافت اطلاعات بیشتر درباره تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز : تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز E250 )

تعمیر گیربکس چگونه انجام می‌شود؟

زمانی که شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو خود یک تعمیرکار متخصص مراجعه می‌کنید او ابتدا علائم خرابی را از شما می‌پرسد. شما باید تمام علائمی که با آن مواجه شدید را برای او توضیح دهید تا بهتر بتواند عیب خودرو را تشخیص دهد. پس از این کار اون قسمت‌های مختلف گیربکس را مورد بررسی قرار می‌دهد تا هر کدام از آنها که دچار آسیب شده باشند مورد تعویض و یا تعمیر قرار گیرند. برای تعمیر گیربکس نیاز به تجهیزات مختلفی وجود دارد که تعمیرکار باید با آنها آشنایی کامل داشته باشد و در صورت نیاز از همه آنها استفاده کند.

 تعمیر گیربکس زمان زیادی نیاز دارد زیرا تعمیرکار باید تمامی قسمت‌های گیربکس را باز کرده و پس از تعمیر آن مجدداً آنها را ببندد. دقت در تعمیر گیربکس اهمیت بسیار زیادی برای جلوگیری از باقی ماندن کوچک‌ترین آسیب در این قسمت دارد. گیربکس‌های اتوماتیک از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شوند که باید از بهترین قطعات یدکی برای تعویض آنها استفاده کرد. حتما یک تعمیرگاه متخصص برای این کار انتخاب کنید؛ زیرا او بهتر می‌تواند مشکل خودروی شما را برطرف کند. برای تعمیر خودرو خود حتماً به فردی مراجعه کنید که سابقه زیادی در این زمینه داشته باشد.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بنزS500

زمانی که شما با علائم خرابی گیربکس اتوماتیک خودرو بنز مواجه شدید باید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید و او هزینه‌های تعمیر را برایتان مطرح می‌کند. به طور کلی نمی‌توان هزینه ثابتی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک بیان کرد زیرا قسمت‌های مختلف گیربکس با هزینه‌های مختلفی تعمیر می‌شوند. در صورتی که تعمیر گیربکس بدون تعویض قطعات مختلف انجام شود هزینه کمتری برای آن نیاز است. گاهی اوقات باید با استفاده از قطعات یدکی مختلف مشکل گیربکس را برطرف کرد که هزینه خرید قطعات نیز به هزینه نهایی اضافه می‌شود.

اینکه شما به کدام تعمیرکار برای تعمیر گیربکس خودرو خود مراجعه کنید نیز تاثیر زیادی در هزینه تعمیر آن می‌گذارد. هرچه یک فرد متخصص تعمیر گیربکس خودرو شما را انجام دهد، وابسته به مهارتی که دارد ممکن است هزینه‌های بیشتری را از شما دریافت کند. در برخی از مجموعه‌ها که هزینه‌های بسیار پایینی برای تعمیر گیربکس دریافت می‌شود ممکن است تخصص کافی در این زمینه وجود نداشته باشد و آسیب خودرو به طور کامل برطرف نشود. برای تعمیرخود‌رو باید به یک فرد متخصص مراجعه کنید تا بتوانید تعمیر گیربکس را با هزینه معقولانه انجام دهید.

2007-mercedes-benz-s-500

سخن پایانی

همانطور که متوجه شدید در خودروهای بنز مدل اس ۵۰۰ از یک سیستم گیربکس اتوماتیک استفاده می‌شود. اگر با علائم خرابی این گیربکس‌ها مواجه شوید باید سریعاً به یک تعمیرگاه مراجعه کنید تا آسیب گیربکس به قسمت‌های بیشتری وارد نشود. سرویس‌های دوره‌ای که توسط مجموعه ما برای شما ارائه می‌شود به شما کمک می‌کند تا آسیب رسیدن به سیستم گیربکس خودرو تا حد زیادی کاهش پیدا کند. گیربکس سان خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. شما برای تعمیر خودرو و دریافت خدمات بیشتر کافی است از طریق همین سایت اقدام کرده و با ما ارتباط داشته باشید.