گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو مهم‌ترین قسمت این خودرو است که به هر دلیلی می‌تواند خرابی‌هایی را به بار آورد؛ به همین دلیل، امروزه مردم به دنبال خدمات تعمیرکاری آنلاین هستند تا بتوانند با کمترین هزینه، هر چه سریع‌تر مشکل مربوطه را حل کنند. توجه داشته باشید که در شرایطی ممکن است این قسمت مهم خودرو با خرابی هر کدام از قطعات خود روبرو شود و هزینه‌ای را بابت تعمیر یا تعویض برآورد کند. به هر حال، بهتر است در صورت مشاهده هر گونه عیب و ایراد هرچه سریع‌تر سعی کنید به تعمیر مشکل مربوطه بپردازید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به گیربکس سان، هرگونه ایراد گیربکس اتوماتیک خودروی خود را با ضمانت کیفیت خدمات ، رفع نمایید . ارائه خدمات مشاوره ، عیب یابی ، محاسبه هزینه تعمیرات برای رسیدن به بهترین خدمات در کنار انجام به موقع و بدون تاخیر تعهدات ، سبب گردیده تا سان گیربکس در بازار رقابتی خدمات به عنوان بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شود .

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو

در این بخش قصد داریم در مورد علائم خرابی گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو با شما صحبت کنیم. توجه داشته باشید که گیربکس اتومات هم مانند هر قطعه دیگری به رسیدگی درست و به جا نیاز دارد. معمولاً زمانی که رسیدگی به نحو احسنت صورت نپذیرد، با مشکلات و خرابی‌های ریز و درشتی افراد را این نوع گیربکس روبرو می‌کند.

از جمله علائم خرابی گیربکس که می‌توان در مورد آن با شما صحبت کرد این است که شما با هرگونه احساس لرزش در دنده اگر روبرو شوید، باید به خرابی گیربکس شک کنید. پایین آمدن و نشتی سطح هم یکی دیگر از علائم خرابی به شمار می‌آیند. ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه روغن گیربکس، صداهایی مانند کوبش، زوزه و ناله از گیربکس را هم باید بسیار جدی گرفت.

اگر با احساس بوی سوختگی از قسمت زیر دنده مواجه شوید هم باید بدانید که گیربکس دچار عیب و ایراد شده است و نیاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک می باشد. در حالت کلی ما همیشه به خودرو سواران رنو ساندرو پیشنهاد می‌کنیم، چنانچه با عدم پاسخ مناسب تعویض دنده روبرو شوند، بهتر است به تعمیر گیر بکس بیندیشند.

رنو ساندرو

بررسی مشخصات رنو ساندرو

بدون شک ساندرو جزء خودروهای بسیار پرطرفدار در بین مردم است. تا حدودی از لحاظ فنی این خودرو به لوگان شباهت دارد ولی ظاهر جذاب‌تری را برای ساندرو می‌توان در نظر گرفت. در این میان، گیربکس اتوماتیک باعث تعویض دنده بدون تقه زدن می‌شود که این یک ویژگی به شمار می‌آید. توجه داشته باشید که این نوع گیربکس باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود و به همین دلیل، استفاده از این خودرو می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که قیمت این نوع گیربکس، با توجه به استوک و آکبند بودن قطعه کاملاً متفاوت است. شما تنها باید به کیفیت ساخت قطعه توجه کنید و به دنبال پرداخت هزینه خرید ارزان نباشید. به این دلیل که کیفیت پایین، تنها باعث ایجاد آسیب به خود توسط گیربکس شده و هزینه‌های تعمیراتی بالاتری را برآورد می‌کند. بسیار دیده شده است که سازندگانی که موارد اخلاقی را رعایت نمی‌کنند، به ساخت گیربکس این خودرو به صورت فیک می‌پردازند؛ به همین علت، باید در هنگام بررسی قیمت به این موارد کلیدی هم توجه داشته باشید.

در مجموعه سان گیربکس ، تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو توسط کارشناسان مجرب و خبره انجام می شود تا شما عزیزان با خیالی آسوده از خودروی خود استفاده کنید. 

رنو ساندرو استپ وی

اگر گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار مشکل شده است یا نیاز به تعمیر دارد، با تیم حرفه ای مجموعه ما در تماس باشید.

تماس با متخخصین گیربکس سان:

گیربکس سان، همیشه در کنار شما تا مطمئن سفر کنید…

دلیل تقه زدن گیربکس اتوماتیک هنگام صبح چیست؟

معمولاً صبح هنگام گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو صدایی تقه مانند را به گوش می‌رساند. خراب شدن شیر رادیاتور، سوپاپ، روغن گیربکس، شل شدگی اتصالات و موارد این چنینی دیگر همگی می‌توانند باعث تقه صدا دادن گیربکس شوند، در مواقع بسیاری برای حل این مشکل هزینه بالایی را برآورد نمی‌کنند، البته اگر شما به موقع از خدمات تعمیرکاری استفاده کنید.

تقه زدن ساندرو

تعویض شیربرقی گیربکس رنو به چه صورت است؟

شیربرقی گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو یکی از قطعات بسیار مهم به شمار می‌آید که معمولاً در بسیاری از شرایط که گیربکس دچار مشکل می‌شود به تعویض نیاز دارد. شیر برقی به این دلیل مورد استفاده قرار می‌گیرد که وظیفه باز و بسته کردن ورودی/ خروجی روغن گیربکس را برعهده دارد. با این حساب، کاملاً طبیعی است که هنگام بررسی گیربکس برای تعمیر به این قطعه هم توجه می‌کنند. تعویض شیربرقی هزینه‌هایی را در بر دارد که البته تعویض این قطعه به مراتب به جنس محصول بستگی دارد.

تعمیر گیربکس ساندرو

مدت زمان تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو

در مورد مدت زمان گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو می‌توان گفت که میزان تعمیرات، میزان تخصص تعمیرکار و خرابی گیربکس 3 معیار اصلی به شمار می‌آیند که در برآورد زمان تعمیر می‌توان در نظر گرفت. توجه داشته باشید که خاص‌ترین و رایج‌ترین مشکلات این گیربکس به عدم شناسایی دنده مربوط می‌شود، در این شرایط متأسفانه سلکتور گیربکس صدمه دیده و مدت زمان تعمیر گیربکس را کمی طولانی‌تر می‌کند. معمولاً صدایی اضافی هم اگر در فضای اتاق خودرو شنیده شود، باعث می‌شود که تعمیرکار به بررسی صحت و سلامت خودرو بپردازد.

نحوه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

تعویض روغن گیربکس بدون دستگاه قطعاً خرابی‌هایی را به بار می‌آورد. به این دلیل که تنها 3 لیتر تعویض خواهد شد و 3 لیتر روغن داخل توربین گیربکس باقی خواهد ماند؛ این‌چنین با تزریق روغن جدید، روغن جدید با روغن کثیف مخلوط شده و قطعات داخلی گیربکس با آسیب روبرو خواهند شد. بدین ترتیب، یکی از دلایل تقه زدن گیربکس می‌تواند به همین علت باشد. بسیاری از خرابی‌هایی که متوجه گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو می‌شود، بدون شک به همین علت به وجود می‌آیند.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو

اینکه میزان خرابی گیربکس چقدر باشد، قطعاً یکی از معیارهای اصلی در برآورد هزینه و قیمت به شمار می‌آید. عمدتاً در برخی از مواقع هم گیربکس به تعویض قطعه نیاز دارد که این خود هزینه مجزایی را برآورد می‌کند و طبیعتاً هزینه تعمیر و تعویض با یکدیگر مقداری باعث افزایش هزینه تعمیر می‌شوند و باید این نکته را مدنظر داشته باشید که تعمیرگاه اگر تخصصی عمل کند، دستمزد بیشتری را مشخص می‌کند، ولی امروزه خدمات آنلاین در برآورد هزینه معقولانه‌تر و منصفانه‌تر کمک می‌کنند.

هزینه تعمیر ساندرو

تفاوت گیربکس دستی با گیربکس اتومات

حال که در مورد گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو با شما صحبت کرده‌ایم، بهتر است کمی اطلاعات هم در مورد تفاوت گیربکس دستی و اتومات ارائه دهیم. هر دو گیربکس 1 وظیفه دارند ولی در عملکرد این 2 تفاوت‌هایی به چشم می‌آید. برای تعویض دنده با گیربکس اتومات کافی است که خودرو را روی حالت Drive قراردهید تا تعویض انجام شود و همچنین در مورد مصرف سوخت اگر بخواهیم صحبت کنیم، مصرف سوخت گیربکس‌های اتومات به مراتب کمتر از دستی است. به خاطر داشته باشید که تجربه رانندگی با گیربکس اتوماتیک می‌تواند ایمن، لذت بخش و آرامش‌بخش‌تر باشد. به این دلیل که راننده با تمرکز بیشتری می‌تواند به رانندگی خود بپردازد.

جدول مشخصات فنی رنو ساندرو

تعداد سیلندر :

4 سیلندر

تنفس موتور:

تنفس طبیعی

حداکثر توان :

105 اسب بخار

نوع جعبه دنده :

4 دنده خودکار

انتقال نیرو :

دیفرانسیل جلو

کلاس بدنه :

هاچ بک

وزن:

1146 کیلوگرم

ساندرو

سخن پایانی

در مورد خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو به صورت مختصر ولی مفید با شما صحبت کرده‌ایم. تیم ماهر ما در مجموعه گیربکس سان آماده ارائه خدمات در حوزه تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین سایت در ارتباط باشید.