وبلاگ

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران توسط گیربکس سان

 

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران توسط تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک گیربکس سان انجام میگیرد ، داشتن تجربه ، تعهد و تخصص در تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک د غرب تهران  : ابتدا  انتخاب تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک 206 مناسب است . تعمیرگاه گیربکس سان در امر تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران بیش از ده سال تجربه موفق دارد که تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 21 آماده ارائه خدمت به مشتریان محترم می باشد.

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

گیربکس اتوماتیک و بطور خاص تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران نباید توسط هر مکانیکی انجام شود و حتما باید در تعمیرگاهی انجام گیرد که علاوه بر تعمیرکاران مجرب و متخصص ، دستگاه های عیب یابی پیشرفته ای هم داشته باشد که در کار تشخیص عیب و تعمیر به تکنیسین ها این حوزه کمک کنید.

 

تجربه کافی در تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

داشتن تجهیزات مورد نیاز و و تکنیسین های مجرب در امرتعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران مهمترین نکته حائز توجه است . در انتخاب تعمیرگاه گیربکس سان و یا هر تعمیرگاه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 ، باید حتما به این نکته توجه کنید که لازمه یک کار بی عیب و نقص ، در درجه اول تخصص و مهارت فنی مطابق با دانش روز و در درجه دوم تامین تجهیزات ، ابزار آلات امروزی و پیشرفته و مدرن می باشد.

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

ضمانت بی قید و شرط و گارانتی تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک : پس از گذشتن از مراحل  قبل و انتخاب یک  تعمیرگاه مناسب ، با حضور در تعمیرگاه و یا تماس تلفنی و ارتباط با تکنیسین های مربوطه از ضمانت  معتبر تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک خودروی خود اطمینان حاصل نمایید. در اینصورت با بروز مشکل احتمالی  هزینه های بسیاز زیادی را خواهد داشت. تعمیر به موقع و سرویس گیربکس اتوماتیک 206 در زمان خودش می تواند به رفع هزینه های بسیاز بالای خرابی گیربکس اتوماتیک جلوگیری کند. برای دریافت مشاوره در خصوص سرویس گیربکس اتوماتیک می تواند همه روزبا کارشناسان ما در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک گیربکس سان تماس بگیرید.

همچنین بخوانید:  علت حرکت نکردن ماشین دنده اتومات

 

امکانات گیربکس  206 اتوماتیک

تعمیر گربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

 

  • جلوگیری از سرعت رفتن غیر ارادی : بعضی از جاده ها بخاطر شرایط خاصی مانند سر پایینی ها می تواند کنترل سرعت را از دست شما خارج کند در چنین مسیر هایی گیربکس 206 اتوماتیک  به کنترل سرعت کمک می کند.
  • فعال بودن موتور هنگامی که در دنده هست و بدون حرکت : امکان استفاده موتور بدون حرکت خودرو .
  • مشخص کردن جهت حرکت ماشین اتوماتیک  : کنترل حرکت به جلو و عقب و توانایی حرکت برعکس .

 

 

عیب یابی و تعمیر گیربکس اتوماتیک ٢٠٦ 

تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 شامل موارد زیر می باشد .گروه تخصصی گیربکس یار اشکلات ذیل را در گیربکس اتومات 206 تعمیر می کند .

  • ضربه و یا تقه  زدن و گاز هرز خوردن خودرو  هنگام شروع حرکت یا تعویض دنده در حالت های مختلف از جمله سرد و گرم بودن خودرو .
  • عدم کشش خودرو در سر بالایی ها
  • ضربه ی شدید هنگام توقف که معمولا هنگام توقف سریع این اتفاق می افتد
  • مکث و تاخیر در درگیر شدن دنده در شروع حرکت
  • صدای زوزه یا هر صدایی که از داخل گیربکس بیاید
  • گیر کردن بر روی یک دنده(دنده ی سه)
  • عوض نکردن یا دیر عوض کردن دنده
  • روشن شدن چراغ Sو برف
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • نشان ندادن یا اشتباه نشان دادن حالت دنده در پشت آمپر
  • خلاص شدن کامل  و جلو یا عقب نداشتن

تعویض روغن گیربکس 206 اتوماتیک

نکته مهمی که در  رابطه با تعویض روغن گیربکس اتومات 206 عدم استفاده از دستگاه های جدید ساکشن برای تخلیه کامل حجم روغن در این مدل گیربکس ها می باشد.
زمانی که شما برای تعویض روغن اقدام می کنید با باز کردن پیچ تخلیه تنها نصف حجم روغن که ۳ لیتر از کل شش لیتر حجم روغن داخل گیربکس است خالی می شود و برای خالی کردن کامل حجم روغن باید از دستگاه ساکشن استفاده شود.
در حقیقت زمانی که شما با استفاده از دستگاه ساکشن اقدام به خالی کردن کامل حجم روغن گیربکس می‌کنید

همچنین بخوانید:  معرفی مهمترین اجزای گیربکس اتوماتیک

با ساکشن و مکش تمامی ضایعات روغن سوخته و رسوبات داخل گیربکس را به داخل فیلتر یا همان صافی روغن گیربکس راهی می کنید و همین باعث گرفتگی یا کیپ شدن فیلتر روغن موجود در گیربکس اتوماتیک 206   شما می شود.

همچنین پیشنهاد میکنم مقاله تعمیرگیربکس اتوماتیک 207 را مطالعه کنید.

 

نکات مهم در سرویس 206 اتوماتیک

بسیاری از مالکان خودرو های دارای گیربکس اتوماتیک 206  بعد از تعویض روغن با استفاده از دستگاه ساکشن با کارشناسان ما تماس می گیرند و در رابطه با وجود مشکلاتی مانند عدم روان بودن خودرو ،گاز هرز خوردن و ضربه زدن در حین تعویض دنده ها شکایت می کنند.

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران همچنین عیب یابی و مشاوره توسط تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک گیربکس سان بصورت تضمینی انچام میشود.و تمام این اتفاقات  به نسبت مرور زمان به نقص های زیادی  منتهی میشود که ناشی از عدم اطلاع از روش های نگهداری و سرویس ها و  تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران منجر می شود.

مجموعه گیربکس سان  برای رفع این مشکل بزرگ و تعویض روغن 206 اتوماتیک  دستگاهی ویژه که بسیار متفاوت با دستگاه ساکشن می باشد بهره می گیرد که هیچگونه آسیبی به فیلتر روغن گیربکس اتومات شما در زمان تعویض روغن وارد نمی شود وبا استفاده از بهترین روغن های با کیفیت و دارای ضمانت ،تمامی روغن داخل گیربکس اتومات را با شستشوی کامل در حضور شما مشتریان محترم تعویض می کند .

 

 

انواع مشکلات گیربکس اتوماتیک 206

مقاله تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران که توسط تعمیرگاه گیربکس سان منتشر شده است در ادامه به انواع مشکلات گیربکس 206 اتوماتیک می پردازد.

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران

  1. احساس تقه خوردن و یا ضربه هنگام تعویض دنده ، به عنوان مثال تعویض دنده های 2 به 3 یه 3 به 4
  2. تقه و یا ضربه در حالت قرار دادن در دنده عقب و یا در حالت D
  3. ️گاز هرز یا گاز بیشتر خوردن در هنگام تعویض دنده مثل هنگامی که دنده از یک به دو کش بیاید یا گاز بیشتری که مبخورد سپس دنده تعویض می شود ، این مشکلات ممکن است در هنگام رفتن به دنده عقب هم پیش بیاید.
  4. ️ افت شتاب و کشش خودرو در حرکت به خصوص در ابتدای حرکت و یا سربالایی‌ها و رمپ پارکینک. (البته این ایراد می‌تواند از بد کار کردن یا ایرادات موتور نیز باشد که باید توسط گیربکس یار بررسی شود)
  5. ️خلاص شدن خودرو و حرکت نداشتن به جلو یا عقب
  6. ️روشن شدن چراغ گیربکس و کم زور شدن و کم شدن خودرو و عدم تعویض دنده و نداشتن حالت دنده دستی یا حالت منوال
  7. ️ گیر کردن بر روی یک دنده به خصوص دنده ۳
  8. ️روغن‌ریزی‌های مربوط به گیربکس اتوماتیک
  9. ️ نشان ندادن موقعیت دنده (P R N D)پشت آمپر
همچنین بخوانید:  تعمیر فولی گیربکس CVT | بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در تهران

 

بسیاری از کسانی که خودرو اتوماتیک داردند به دنبال این موضوع هستند که تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران در کجا و توسط چه تعمیرگاه مطمئنی انجام میگیرد، و یا بسیاری از این مشتریان نگرانی هزینه ها را دارند.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه های تشخیص و تعمیر گیربکس 206 اتوماتیک در غرب تهران می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *