وبلاگ

بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک خودرو‌های چینی در تهران

بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک خودرو‌های چینی در تهران

مدت زیادی است که خودرو‌های چینی در بازار خودرو ایران به فروش می‌رسند. این خودرو‌ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند در ایران بسیار محبوب هستند. با این حال این محصولات مشکلاتی نیز دارند. به طور مثال قطعات داخلی و خارجی این خودرو‌ها بسیار حساس هستند؛ به همین دلیل تعمیر گیربکس اتوماتیک آن‌ها را نمی‌توان به هر تعمیرکاری سپرد. اکثر خودرو‌های چینی دارای گیربکس‌های اتوماتیک هستند. برای تعمیر این گیربکس‌ها، تعمیرکار باید از مهارت بالایی برخوردار باشد. در ادامه تعدادی از تعمیرکار‌های خوب شهر تهران که عملکرد مناسبی در تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو چینی دارند را معرفی خواهیم کرد.

مشکلات رایج گیربکس اتوماتیک

خرابی گیربکس به دلیل اهمیت این قطعه می‌تواند آسیب جدی به عملکرد اتومبیل وارد کند. به طور مثال گاهی موفلر خودرو عملکرد درستی ندارد. گاهی نیز لاستیک عمل پمپ شدن را به درستی انجام نمی‌دهد. در صورت وجود این مشکلات سریعا باید برای تعمیر اقدام شود. با این حال خودرو هنوز قابل استفاده است. اما زمانی که گیربکس اتوماتیک خودرو با کوچکترین مشکل مواجه شود استفاده از خودرو کار عاقلانه‌ای نیست؛ زیرا سلامت سرنشینان به شکل جدی در خطر است؛ به همین دلیل باید به محض آگاهی از خرابی گیربکس اتوماتیک نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. در ادامه رایج‌ترین مشکلات مربوط به گیربکس اتوماتیک معرفی خواهند شد. با شناخت این مشکلات به راحتی می‌توانید سلامت یا عدم سلامت گیربکس خودرو خود را تشخیص دهید.

بهترین تعمیرکار گیربکس خودرو‌های چینی در تهران

دو راهی و تردید

زمانی که راننده برای انتخاب چرخ دنده و شروع حرکت خودرو تاخیر کند، مشکل دوراهی و تردید به وجود می‌آید؛ هم چنین این مشکل زمانی پیش می‌آید که کلاچ مایعات برای ایجاد فشار کافی، کم است. در بعضی از موارد خرابی پمپ فشار نیز باعث ایجاد این مشکل می‌شود.

عدم انتخاب دنده صحیح

کم بودن مایعات و ایجاد مشکل در شیر‌های خودرو می‌تواند عدم انتخاب دنده صحیح را به دنبال داشته باشد. اختلالات الکتریکی مربوط به سیستم کنترل الکترونیکی انتقال نیز از دلایلی است که می‌تواند باعث ایجاد این مشکل شود.

تعویض سخت دنده

اگر گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار مشکل شده است یا نیاز به تعمیر دارد، با تیم حرفه ای مجموعه ما در تماس باشید.

تماس با متخخصین گیربکس سان:

گیربکس سان، همیشه در کنار شما تا مطمئن سفر کنید…

توقف موتور در سرعت پایین

از کار افتادن کلاچ مبدل گشتاور از دلایل است که به طور عمده باعث توقف موتور در سرعت پایین می‌شود. این مشکل زمانی پیش می‌آید که گیربکس خودرو و موتور آن دچار قفل دائمی ‌شوند. این امر مانع چرخش دیفرانسیل موتور و گیربکس آن می‌شود. در نتیجه این مشکلات موتور خودرو متوقف می‌گردد.

گرمای بیش از حد گیربکس

اگر گیربکس خودرو شما بیش از حد گرم می‌شود می‌توان علت آن را به یکی از مواردی مانند کم یا زیاد بودن سطح مایع گیربکس و انتقال بار بیش از حد ظرفیت بکسل گیربکس اتوماتیک ربط داد.

صدا‌های مکانیکی

زمانی که خودرو شما صدااهای مکانیکی غیر معمولی از خود بروز می‌دهد؛ مطمئنا گیربکس آن دچار مشکل شده است. این صدا‌ها کاملاً از صدا‌های عادی خودرو متفاوت هستند. در صورتی که کوچکترین صدای غیر عادی از موتور ماشین شنیدید به سرعت برای معاینه گیربکس خود مراجعه کنید. مشکل در صورتی که در مراحل ابتدایی نشود می‌تواند به خودرو شما آسیب‌های جدی وارد کند.

بهترین تعمیرکار گیربکس خودرو‌های چینی

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو‌های چینی

از سال ۲۰۰۸ کشور چین عملکرد بسیار خوبی در حوزه تولید خودرو نشان داده است؛ به همین دلیل خودرو‌های تولید شده در این کشور نسبت به خودرو‌های اروپایی و آمریکایی صادرات بیشتری دارند. آمارها نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر، تعداد برند‌های مختلف خودروسازی وارداتی به ایران افزایش چشمگیری داشته‌اند. چین از آغاز فعالیت خود در صنعت خودروسازی رقابت با خودرو‌های اروپایی و آمریکایی را در دستور کار خود قرار داده است؛ به همین دلیل محصولات صنعت خودرو این کشور سال به سال از نظر فناوری و تکنولوژی پیشرفت بیشتری می‌کنند. گیربکس اتوماتیک یکی از پیشرفته‌ترین اجزای خودرو‌های چینی به حساب می‌آید. برای تولید این گیربکس‌ها از به روز‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است؛ به همین دلیل تعمیر این قطعات را باید به افرادی سپرد که مهارت و تخصص بالایی در تعمیر قطعات خودرو دارند.

همچنین بخوانید:  علت دنده عوض نکردن ماشین اتومات

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک خودرو‌های چینی

گیربکس‌های اتوماتیک در انواع مختلف خود نیازمند تعمیر به صورت حرفه‌ای و تخصصی هستند. سپردن تعمیر گیربکس به افراد مبتدی می‌تواند مشکلات جدی بیشتری برای آن به وجود بیاورد. در این صورت باید هزینه‌های بیشتری به منظور تعمیر مجدد گیربکس در کوتاه مدت پرداخت شود. دارندگان خودرو‌های چینی باید تعمیرکار گیربکس خود را با حساسیت بالایی انتخاب کنند. به این منظور مالکان خودرو‌های چینی باید با ویژگی‌های تعمیرگاه گیربکس خوب آشنا شوند. سپس ویژگی‌های تعمیرگاه ها را با ملاک‌های یک تعمیرگاه خوب تطابق بدهند. شهر تهران به دلیل وسعت و حجم بالای ساکنان، مراکز تعمیر گیربکس بسیاری دارند. در ادامه با ویژگی‌های یک تعمیرگاه گیربکس خوب آشنا خواهید شد.

  • برخورداری از نیروی کار متخصص و متعهد
  • مجهز بودن به انواع سیستم‌ها و دستگاه‌های پیشرفته‌ مانند دیاگ برای سرویس کردن گیربکس‌ها
  • داشتن انبار مجهز به قطعات اصل برای مواردی که لازم است قطعات گیربکس تعویض شود
  • به کار بردن روغن گیربکس اصل و با کیفیت برای زمانی که لازم است روغن گیربکس جایگزین شود
  • ارائه کردن خدمات با ضمانت نامه یا گارانتی
  • ارائه مشاوره‌های تخصصی برای چگونگی انجام سرویس گیربکس و تعمیر آن

در بالا ویژگی‌هایی ذکر شد که هر تعمیرگاه گیربکس ‌ایده‌آلی باید از آن‌ها برخوردار باشد. در ادامه تعدادی از بهترین تعمیرگاه‌های گیربکس اتوماتیک چینی، که در تهران فعالیت دارند معرفی خواهند شد.

بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک خودرو‌های چینی

گیربکس آپ

گیربکس آپ تعمیرگاهی است که خدمات آن به صورت انحصاری به تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی مربوط می‌شود. در صورتی که گیربکس اتوماتیک خودروی چینی شما با مشکل مواجه شد می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس: ستارخان به سمت توحید، بعد از بازارچه، خیابان صحرایی، کوچه ماه، جنب نمایندگی رنو، گیربکس آپ

همچنین برای دریافت مشاوره و برقراری ارتباط با گیربکس آپ می‌توانید با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: ۹۸۰۹۱۹۵۰۹۵۰۰۹+

تعمیرگاه علیرضا

تعمیرگاه علیرضا یکی دیگر از تعمیرگاه‌هایی است که در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصص دارد. از ویژگی‌های مثبت این تعمیرگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تعمیر خودرو در مدت زمان کوتاه
  • تعمیر گیربکس با قیمت بسیار مناسب
  • تعویض گیربکس در حضور مالک خودرو
  • ارائه ضمانت نامه و گارانتی
همچنین بخوانید:  معرفی مهمترین اجزای گیربکس اتوماتیک

برای برقراری ارتباط با این تعمیرگاه می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۰۹۱۲۹۵۷۰۳۹۰

تعمیرگاه اسکندری

تعمیرگاه اسکندری از دیگر تعمیرگاه‌های خوب در تهران است. شما می‌توانید تعمیر گیربکس خود را با خیال راحت به این مرکز بسپارید. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو خود می‌توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید

آدرس: پونک، انتهای اشرفی اصفهانی، سیمون بولیوار غرب، گاراژ ظفر، گیربکس اتوماتیک آلفا

همچنین برای برقراری تماس تلفنی می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن: ۰۹۱۲۴۴۷۴۸۶۴

گیربکس سان | بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی

گیربکس سان یکی از قدیمی‌ترین تعمیرگاه‌های تهران به حساب می‌آید. این تعمیرگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است. خدمات گیربکس سان به صورت تخصصی به تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک چینی، کره‌ای، ژاپنی، آلمانی، آمریکایی، فرانسوی، ایتالیایی مربوط می‌شود. رضایت مشتریان یکی از مواردی که خودرو می‌توانند با تکیه بر آن تعمیر گیربکس اتوماتیک خود را به گیربکس سان بسپارند. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو خود می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

آدرس: تهران، جنت آباد شمالی، سیمون بولیوار، بلوار کشاورز، نبش کوچه یاس

برای برقراری ارتباط تلفنی می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

مهندس درویشی: ۰۹۱۹۸۵۹۶۰۶۴

مهندس حسین خانی: ۰۹۱۹۸۵۶۵۵۹۴

واتساپ: ۰۹۱۹۸۵۹۶۰۶۴

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو‌های چینی در تهران
سخن پایانی

گیربکس‌ها به طور کلی در دو مدل ساده و اتوماتیک وجود دارند. در گذشته اکثر خودرو‌ها با گیربکس‌های دستی تولید می‌شدند. اما امروزه بیشتر ماشین‌های پیشرفته گیربکس اتوماتیک دارند. خودرو‌های چینی که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی می‌شوند همگی دارای گیربکس اتوماتیک هستند. این گیربکس نسبت به گیربکس معمولی از حساسیت بیشتری برخوردار است. مراجعه به یکی از تعمیرگاه‌های معتبر تهران، مثل تعمیر گیربکس اتوماتیک سان می‌تواند مشکل گیربکس شما را در کمترین زمان رفع کند.

بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “بهترین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک خودرو‌های چینی در تهران

  1. مهیار گفت:

    دنده ماشین من دنده عقب که میخواستم بدم خوب جا نمیرفت بردم همین آخری جنت آباد تعمیرگاه گیربکسان خداروشکر کارشون خوب بود منصفم قیمتاشون خوب بود. گفتم کم لطفیه اگه نیام بگم

    1. manager.f گفت:

      سلام خداروشکر باعث افتخاره ممنون از شما

  2. محمدرضا گفت:

    با عرض سلام
    ماشین بنده x22 اتوماتیک هست
    موقع قرار دادن دنده در حالت پارک ماشین حرکت می‌کنه
    در صورت خوابیده بودن دستی
    گیربکس هم مشکلی نداره خوب کار میکنه
    حدود 6ماه پیش سلکتور داخل نمایندگی تعویض کردم

    1. admin گفت:

      سلام دوست عزیز
      دنده پارک داخل گیربکس شکسته و باید هر چه سریعتر گیربکس باز بشه وگرنه خرابی بیشتری به وجود میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *